Prekursorami nauczania problemowego w polskiej edukacji byli Wincenty Okoń i jego uczeń propagator Czesław Kupisiewicz. Uczenie problemowe to metoda uczenia się poprzez doświadczenie. Koncentruje się na określonej metodzie rozwiązania problemu. To metoda pozwalająca uczniowi zgodnie z oczekiwaniami nauczyciela, trenera rozwijać umiejętności wykorzystywane w ich przyszłej praktyce. Metoda problemowa oparta jest na 5 etapach. odczucie trudności […]
Efektywność kształcenia zależy od profesjonalizmu nauczania nauczyciela. A od czego zależy ten profesjonalizm ? Odpowiedź jest prosta: od stosowanych metod nauczania. Jedną z cennych metod nauczania w tym nauczaniu języka angielskiego jest technika nauczania problemowego. W nauczaniu tym wykorzystuje się metody oparte na stopniowym dochodzeniu do wiedzy, poprzez rozwiązywanie problemu. Pionierami wdrożenia nauczania problemowego (z […]
Najważniejszym kryterium efektywności nauczania są cele lekcji wyrażane w kategoriach czynności i zadań. Ogólnym ważnym kryterium jest stopień przygotowania do pracy zawodowej. Jego szczegółowym kryterium jest: samodzielność, wydajność, inicjatywa w działalności zawodowej, zdolność przystosowania się do wykonywania różnych zawodowych funkcji, zadowolenie z wykonywanej pracy, innowacje, pomysły, przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, trwałość stosunku służbowego. […]
TUTORnaASAP to jedyna na rynku szkoła językowa oferująca w pełni personalizowane kursy języka angielskiego biznesowego oraz ogólnego zawierającego tylko taką tematykę jaka będzie potrzebna grupie docelowej, a wiele tematów układamy dla klienta i tematyki, którą jest zainteresowany toteż przy użyciu współpracy i dyskusji pomiędzy członkami, przy jednoczesnym monitoringu ze strony tutora, język angielski w rzeczywistych […]